detail

A) Samostatná působnost

  1. propaguje město Liberec jako turistickou destinaci;
  2. podílí se na tvorbě a aktualizaci strategického plánu rozvoje cestovního ruchu;
  3. připravuje akční plán cestovního ruchu pro daný kalendářní rok;
  4. tvoří destinační marketing a management;
  5. vytváří a koordinuje koncepci projektů v rámci rozvoje cestovního ruchu, zjišťuje možnosti čerpání finančních prostředků z dotačních fondů pro svou činnost;
  6. vytváří společné postupy související s prezentací města, vytváří ediční plán realizace reklamy a inzerce v časopisech, vytváří články o městě do zvolených periodik a zajišťuje prezentaci města na veletrzích cestovního ruchu; vyhledává nové možnosti trhu pro propagaci města na internetových stránkách, vytváří ediční plán tiskovin (brožurky, letáky aj), přičemž zajišťuje i jejich distribuci apod.;
  7. plánuje a eviduje skladbu propagačních předmětů s logem města, zajišťuje chod skladu propagace a vede záznamy o množství a druhu tzv. dárkoviny; 
  8. spolupracuje s regionálními i národními institucemi při rozvoji cestovního ruchu (Liberecký kraj, Euroregion Nisa, Turistický region Jizerské hory, partnerské město Žitava, CzechTourism apod.);
  9. tvoří tematické průvodcovské okruhy po městě a zprostředkovává průvodcovské služby po Liberci, zajišťuje tuto službu při prohlídkách turisticky zajímavých budov v majetku města, zejména radnice;
  10. zajišťuje provoz v městském informačním centru (MIC), včetně zajištění komplexního poskytování informací o turistických zajímavostech, kulturních a sportovních akcích v Liberci a okolí v jazyce českém, německém a anglickém;
  11. shromažďuje a poskytuje komplexní informace, které se týkají cestovního ruchu v Liberci, produktů cestovního ruchu a souvisejících skutečností;
  12. prodává turistické mapy, cyklomapy, průvodce, brožury, knihy, DVD, pohledy, odbornou literaturu vázající se k městu Liberec, propagační předměty města Liberec a materiály s přehledy akcí na Liberecku;
  13. prodává vstupenky na kulturní a sportovní akce v Liberci a okolí (na základě sepsaných smluv), a dále prodává vstupenky v rámci městského rezervačního systému;
  14. spolupracuje při poskytování turistických informací s ostatními informačními centry Libereckého kraje a Euroregionu Neisse – Nisa – Nysa;
  15. podílí se na zkvalitňování služeb městského informačního centra prostřednictvím systému řízení kvality („Q“);
  16. vytváří databázi fotografií za účelem propagace města v oblasti cestovního ruchu;
  17. podílí se na návrhu a tvorbě propagačních, informačních systémů, včetně městského informačního mobiliáře a propagačních zařízení (infotabule, vitríny, billboardy);
  18. sbírá aktuální informace, pravidelně plní sdílený kalendář akcí datového skladu Libereckého kraje, připravuje ve spolupráci s Turistickým regionem Jizerské hory sezonní přehledy pro občany města a turisty;
  19. spolupracuje s ubytovateli a ostatními komerčními subjekty cestovního ruchu ve městě; 
  20. plní roli filmové kanceláře, propaguje lokace vhodné pro natáčení, komunikuje s lokačními a dalšími agenturami. Ve spolupráci odbory magistrátu připravuje smluvní dokumenty (zejména pronájem prostor v majetku města) a další podklady pro natáčení filmů;
  21. pravidelně aktualizuje a rozšiřuje turistický portál (webové stránky informačního centra) www.visitliberec.eu, ve čtyřech jazycích (struktura, grafika, obsah),  facebookového profilu www.facebook.com/visitliberec. Aktivně vystupuje i na dalších sociálních sítích za účelem propagace města;
  22. organizuje moderní presstripy a famtripy pro nové cílové skupiny (sociální sítě), vč. pořádání instatripů, presstripů pro bloggery, youtubery apod.

 

B) Přenesená působnost

Nevykonává

Nastavení cookies