Úřední doba magistrátu

Pondělí 8.00 - 17.00
Úterý 8.00 - 16.00
Středa 8.00 - 17.00
Čtvrtek 8.00 - 16.00
Pátek 8.00 - 14.00*
Sobota 8.00 - 12.00 viz upozornění níže

  

Upozornění pro sobotní úřední dobu:

  • Při vyřizování občanských průkazů, cestovních dokladů, řidičských průkazů a evidence vozidel jsou v sobotu odbaveni pouze klienti, kteří jsou objednáni přes rezervační systém.
  • V sobotu jsou otevřeny pouze přepážky následujících agend: osobní a cestovní doklady, evidence obyvatel, czechpoint a ověřování, pokladna, správa poplatku za odpad a psy, řidičské průkazy, živnostenské podnikání a registr vozidel v budově URANu.

 

Magistrát města Liberec bude pro veřejnost uzavřen v těchto dnech:

  • sobota 29. 9. 2018
  • pátek 5. 10. 2018
  • sobota 6. 10. 2018
  • sobota 29. 12. 2018
  • pondělí 31. 12. 2018


*Každý poslední pátek v měsíci je tzv. sanitární den, kdy jsou všechny objekty magistrátu pro veřejnost uzavřeny.

 

Adresa: nám. Dr. E. Beneše 1/1, 460 59 Liberec 1

Telefon: 485 243 111

Fax: 485 243 113

E-mail: info@magistrat.liberec.cz (pro obecné informace)

El. podatelna: posta@magistrat.liberec.cz (pro elektronická podání podepsaná el. podpisem)

ID datové schránky: 7c6by6u