Úřední doba magistrátu

Od 11. 5. 2020 bude Magistrát města Liberec vykonávat všechny agendy v běžném provozu.

Pondělí 8.00 - 17.00
Úterý 8.00 - 16.00   (na nepřepážková pracoviště jen objednaní klienti)
Středa 8.00 - 17.00
Čtvrtek 8.00 - 16.00    (na nepřepážková pracoviště jen objednaní klienti)
Pátek 8.00 - 12.00(na nepřepážková pracoviště jen objednaní klienti)
Sobota 8.00 - 12.00 viz upozornění níže

 

* Každý poslední pátek v měsíci je tzv. sanitární den, kdy jsou všechny objekty magistrátu pro veřejnost uzavřeny.

Upozornění pro sobotní úřední dobu:

  • V sobotu jsou odbaveni pouze klienti, kteří jsou objednáni přes rezervační systém.
  • Přepážková pracoviště jsou otevřena každou 3. sobotu v měsíci (nepřipadne-li na ni nebo předchozí den státní svátek).
  • V sobotu jsou otevřeny pouze přepážky následujících agend: osobní a cestovní doklady, evidence obyvatel, czechpoint a ověřování, pokladna, správa poplatku za odpad a psy, řidičské průkazy, živnostenské podnikání a registr vozidel v budově URANu.

 

Adresa: nám. Dr. E. Beneše 1/1, 460 59 Liberec

Telefon: 485 243 111

Fax: 485 243 113

E-mail: info@magistrat.liberec.cz (pro obecné informace)

El. podatelna: posta@magistrat.liberec.cz (pro elektronická podání)

ID datové schránky: 7c6by6u

 

Cookies

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.