Odbor správní a živnostenský

Mgr. Jitka Štíchová

Foto - portrét
vedoucí odboru správního a živnostenského
Tel.: 48 524 3711
Budova: nám. Dr. E. Beneše 183/22
Č. dveří: 2.11

Odbor správní a živnostenský

Doručovací adresa: nám. Dr. E. Beneše 1, 460 59 Liberec 1
Telefon: 48 524 3711

Jméno Pozice dle organizačního řádu Vykonávaná činnost Budova Č. dveří Telefon
Bc. Korba Ondřej specialista pro správní řízení správní řízení, rušení trvalých pobytů nám. Dr. E. Beneše 183/22 2.09 48 524 3716
Bc. Mudrá Krista specialista pro správní řízení správní řízení, rušení trvalých pobytů nám. Dr. E. Beneše 183/22 2.09 48 524 3715
Šťastná Lenka referent odboru správního a živnostenského sekretariát odboru, administrativní činnost nám. Dr. E. Beneše 183/22 2.10 48 524 4841

Oddělení matriky

Jméno Pozice dle organizačního řádu Vykonávaná činnost Budova Č. dveří Telefon
Bc. Jadrná Helena matrikářka změna jména a příjmení, zvláštní matrika Brno nám. Dr. E. Beneše 1/1 6a 48 524 3726
Jadrná Ivana vedoucí oddělení matriky vedoucí oddělení matriky nám. Dr. E. Beneše 1/1 7 48 524 3724
Klucká Jaroslava matrikářka agenda druhopisů, dodatečných záznamů nám. Dr. E. Beneše 1/1 8 48 524 3725
Markesová Marcela matrikářka agenda matriky narození nám. Dr. E. Beneše 1/1 8 48 524 3721
Pánková Světla matrikářka agenda matriky úmrtí nám. Dr. E. Beneše 1/1 6a 48 524 3722
Zábranská Vladimíra matrikářka agenda matriky manželství, registrovaného partnerství nám. Dr. E. Beneše 1/1 6c 48 524 3723

Oddělení správních činností

Jméno Pozice dle organizačního řádu Vykonávaná činnost Budova Č. dveří Telefon
Bezděkovská Ludmila, DiS. referent oddělení správních činností agenda občanských průkazů a cestovních dokladů, evidence obyvatel nám. Dr. E. Beneše 183/22 2.12 48 524 3735
Černý Viktor referent oddělení správních činností agenda občanských průkazů a cestovních dokladů, evidence obyvatel nám. Dr. E. Beneše 183/22 0.103 48 524 3712
Ešpandrová Marcela referent oddělení správních činností agenda CzechPOINT, ověřování, rybářské lístky nám. Dr. E. Beneše 183/22 0.02 48 524 3729
Hiršalová Veronika vedoucí oddělení správních činností volby, referendum, agenda občanských průkazů a cestovních dokladů, evidence obyvatel nám. Dr. E. Beneše 183/22 2.13 48 524 3713
Hlubučková Alena referent oddělení správních činností agenda občanských průkazů a cestovních dokladů, evidence obyvatel nám. Dr. E. Beneše 183/22 0.103 48 524 3717
Kellnerová Lenka referent oddělení správních činností agenda evidence obyvatel, ohlašovna nám. Dr. E. Beneše 183/22 2.12 48 524 3730
Křížová Blanka referent oddělení správních činností agenda občanských průkazů a cestovních dokladů, evidence obyvatel nám. Dr. E. Beneše 183/22 0.103 48 524 3717
Neumannová Simona referent oddělení správních činností agenda občanských průkazů a cestovních dokladů, evidence obyvatel nám. Dr. E. Beneše 183/22 2.12 48 524 3736
Bc. Schmidová Alena referent oddělení správních činností agenda občanských průkazů a cestovních dokladů, evidence obyvatel nám. Dr. E. Beneše 183/22 0.103 48 524 3728
Slavíková Iveta referent oddělení správních činností agenda občanských průkazů a cestovních dokladů, evidence obyvatel nám. Dr. E. Beneše 183/22 2.12 48 524 3714
Bc. Slípka Jan referent oddělení správních činností agenda občanských průkazů a cestovních dokladů, evidence obyvatel nám. Dr. E. Beneše 183/22 0.103 48 524 3712
Stehlíková Regina referent oddělení správních činností agenda občanských průkazů a cestovních dokladů, evidence obyvatel nám. Dr. E. Beneše 183/22 2.12 48 524 3717
Šípková Jana referent oddělení správních činností agenda CzechPOINT, ověřování, rybářské lístky, agenda ztrát a nálezů nám. Dr. E. Beneše 183/22 0.01 48 524 3741
Tippelt Michael referent oddělení správních činností agenda evidence obyvatel, ohlašovna nám. Dr. E. Beneše 183/22 2.12 48 524 3730
Virágová Věra referent oddělení správních činností agenda CzechPOINT, ověřování, rybářské lístky nám. Dr. E. Beneše 183/22 0.03 48 524 3889
Žáková Jana referent oddělení správních činností agenda občanských průkazů a cestovních dokladů, evidence obyvatel nám. Dr. E. Beneše 183/22 2.12 48 524 3718

Oddělení Živnostenský úřad

Jméno Pozice dle organizačního řádu Vykonávaná činnost Budova Č. dveří Telefon
Dammak Gabriela, DiS. referent oddělení Živnostenský úřad agenda registrace a změny živností nám. Dr. E. Beneše 183/22 0.08 48 524 4849
Ing. Havlová Milena referent oddělení Živnostenský úřad - JKM agenda kontroly živností, agenda Jednotného kontaktního místa nám. Dr. E. Beneše 183/22 2.15 48 524 4848
Ing. Hernychová Michaela vedoucí oddělení Živnostenský úřad vedoucí oddělení Živnostenský úřad nám. Dr. E. Beneše 183/22 2.14 48 524 4845
Bc. Charvátová Ivana referent oddělení Živnostenský úřad agenda živnostenské správy, správní řízení nám. Dr. E. Beneše 183/22 2.16 48 524 4844
Mlynářová Hana referent oddělení Živnostenský úřad agenda kontroly živností nám. Dr. E. Beneše 183/22 2.15 48 524 4858
Molnárová Jarmila referent oddělení Živnostenský úřad agenda živnostenské správy, správní řízení nám. Dr. E. Beneše 183/22 2.16 48 524 4846
Bc. Rejnartová Jana referent oddělení Živnostenský úřad agenda kontroly živností nám. Dr. E. Beneše 183/22 2.15 48 524 4856
Sedláčková Lada referent oddělení Živnostenský úřad agenda registrace a změny živností nám. Dr. E. Beneše 183/22 0.07 48 524 4855
Ing. Strejcová Gabriela referent oddělení Živnostenský úřad - JKM agenda registrace a změny živností nám. Dr. E. Beneše 183/22 0.09 48 524 4854
Škodová Dagmar referent oddělení Živnostenský úřad agenda registrace a změny živností nám. Dr. E. Beneše 183/22 0.10 48 524 4850
Zuzánková Ilona referent oddělení Živnostenský úřad agenda registrace a změny živností nám. Dr. E. Beneše 183/22 0.09 48 524 4852

Oddělení přestupků

Jméno Pozice dle organizačního řádu Vykonávaná činnost Budova Č. dveří Telefon
Bc. Břachová Kateřina referent oddělení přestupků agenda přestupků nám. Dr. E. Beneše 183/22 1.08 48 524 4974
Korbelářová Iveta referent oddělení přestupků administrativní činnosti - agenda přestupků nám. Dr. E. Beneše 183/22 1.06 48 524 4976
Mgr. Raisner Luboš referent oddělení přestupků agenda přestupků nám. Dr. E. Beneše 183/22 1.09 48 524 4979
Rajkovová Lucie referent oddělení přestupků administrativní činnosti - agenda přestupků nám. Dr. E. Beneše 1/1 105 48 524 4980
Bc. Rodrová Hana referent oddělení přestupků agenda přestupků nám. Dr. E. Beneše 183/22 1.08 48 524 4973
Sachrová Zuzana referent oddělení přestupků agenda přestupků nám. Dr. E. Beneše 183/22 1.05 48 524 3734
Mgr. Schovancová Petra vedoucí oddělení přestupků vedoucí oddělení přestupků nám. Dr. E. Beneše 183/22 1.04 48 524 4971
Vlčko Karel referent oddělení přestupků agenda přestupků nám. Dr. E. Beneše 183/22 1.05 48 524 4977
Bc. Zsámbokiová Michaela referent oddělení přestupků agenda přestupků nám. Dr. E. Beneše 183/22 1.09 48 524 4970
POPIS ČINNOSTI

Sekretariát:

Lenka Šťastná, 2. patro, kancelář č. 2.10, tel.: 48 524 4841

 

Odbor správní a živnostenský zajišťuje i agendu Ztráty a nálezy

Odbor organizačně zajišťuje přípravu a průběh voleb a místního referenda.

 

Odbor správní a živnostenský se skládá z 4 oddělení.

 

Kontaktní místo pro klienty oddělení matriky je v přízemí budovy historické radnice, kancelář č. 7, tel. 485 243 724.

Kontaktní místo pro klienty oddělení přestupků je v 1. patře budovy Nového magistrátu, kancelář č. 104, tel. 485 244 971.

 

Oddělení matriky zejména:

  • vede matriku narození, manželství, úmrtí a registrovaného partnerství
  • vystavuje rodné, oddací, úmrtní listy, doklady o registrovaném partnerství, včetně duplikátů 
  • provádí na žádost změnu jména nebo příjmení (ve správním řízení)
  • sepisuje zápisy pro zvláštní matriku Brno (matriční události českých občanů nastalé v cizině)

Oddělení dokladů a evidence obyvatel zejména:

  • přijímá žádosti o vydání nových občanských průkazů a cestovních dokladů
  • vydává vyhotovené doklady
  • zpracovává údaje pro evidenci občanských průkazů a cestovních dokladů
  • poskytuje údaje z evidence občanských průkazů a cestovních dokladů
  • přihlašuje občany k trvalému pobytu
  • vede evidenci obyvatel pro město Liberec s výjimkou městského obvodu Liberec XXX – Vratislavice nad Nisou
  • ruší údaj o místu trvalého pobytu (správní řízení)
  • na žádost občana poskytuje údaje z informačního systému k jeho osobě

Oddělení Czech POINT zejména:

  • ověřuje shodu opisu nebo kopie s předloženou listinou a pravost podpisu na listině
  • přijímá žádosti o ověřené výpisy z centrálních registrů - Czech POINT
  • vydává rybářské lístky
  • zprostředkovává přístup do datové schránky a provádí autorizovanou konverzi dokumentů

Oddělení Živnostenský úřad zejména:

  • zastává funkci centrálních registračních míst
  • přijímá žádosti o vystavení nebo změny živnostenských oprávnění pro podnikající fyzické a právnické osoby
  • je provozovatelem živnostenského rejstříku a vydává z něj výpisy
  • přijímá přihlášky k registraci pro správce daně, pro správu sociálního zabezpečení, pro správu zdravotních pojišťoven a pro úřad práce přijímá oznámení o vzniku volných pracovních míst nebo jejich obsazení od osob podnikajících na základě živnostenského oprávnění
  • přijímá a vydává oprávnění pro zemědělské podnikatele
  • vykonává funkci jednotného kontaktního místa a systému IMI
  • zajišťuje agendu Jednotného kontaktního místa (JKM)

Oddělení přestupků zejména:

  • vede přestupkové řízení zejména na úseku občanského soužití, majetku a veřejného pořádku
  • řeší stížnosti občanů na tomto úseku

Dokumenty odboru

_Rozdělení živností

Informace pro podnikatele
 

Datová schránka

Informace pro uživatele
 

Formulář SPSC/2 - Ohlášení ztráty občanského průkazu

Vyplněný a podepsaný formulář ohlášení ztráty občanského průkazu je nutné osobně odevzdat na příslušném pracovišti.
 

Formulář SPSC/3 - Ohlášení ztráty cestovního dokladu

Vyplněné a podepsané ohlášení je nutné osobně odevzdat na příslušném pracovišti.
 
Předchozí
1

Aktuality odboru

12.04.2021

INFORMACE - sňatečné obřady a obřady registrovaného partnerství

Opatření Ministerstva zdravotnictví ČR v oblasti uzavírání manželství a registrovaného partnerství.
 
02.11.2020

AKTUÁLNÍ INFORMACE K PROVOZU ODDĚLENÍ MATRIKY

Informace k vyřizování rodných a úmrtních listů.
 
11.09.2020

Rezervace svatebních termínů

Rezervace svatebních obřadů i obřadů registrovaného partnerství na rok 2021 přijímáme od 2. prosince 2020.
 
Předchozí
1

 

 

Cookies

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.