Úřední prostory budou dočasně omezeny

03.05.2023
Uřední hodiny ve dnech 10. - 13. května 2023 budou uzavřeny.

Z technických důvodů (stěhování části technologií datového centra informačního systému statutárního města Liberec) budou pro veřejnost uzavřena všechna pracoviště Magistrátu města Liberec (ve všech budovách magistrátu) od středy 10. května do soboty 13. května 2023. Pro občany bude v uvedených dnech uzavřeno i pracoviště městské policie pro projednávání přestupků a prodej parkovacích karet.

Omezení provozu se vztahuje na všechny budovy Magistrátu města Liberec (Nový magistrát, historická radnice, Liebiegova vila, budova Uranu), které zůstanou pro občany uzavřeny.

E-mailové a telefonické spojení zůstane v provozu.
Děkujeme za pochopení.

Úřední prostory budou dočasně omezeny

Městská policie Liberec (www.liberec.cz/mestska-policie/), vytištěno 29.03.2024 07:04

Nastavení cookies