detail

 

A) Samostatná působnost

1.      propaguje město Liberec jako turistickou destinaci;

2.      podílí se na tvorbě a aktualizaci strategického plánu rozvoje cestovního ruchu;

3.      připravuje akční plán cestovního ruchu pro daný kalendářní rok;

4.      tvoří destinační marketing a management;

5.      vytváří a koordinuje koncepci projektů v rámci rozvoje cestovního ruchu, zjišťuje možnosti čerpání finančních prostředků z dotačních fondů pro svou činnost;

6.      vytváří společné postupy související s prezentací města, vytváří ediční plán realizace reklamy a inzerce v časopisech, vytváří články o městě do zvolených periodik a zajišťuje prezentaci města na veletrzích cestovního ruchu; vyhledává nové možnosti trhu pro propagaci města na internetových stránkách, vytváří ediční plán tiskovin (brožurky, letáky aj), přičemž zajišťuje i jejich distribuci apod.

7.      vytváří strukturu, grafiku a obsah pro turistický portál www.visitliberec.eu

8.      plánuje a eviduje skladbu propagačních předmětů s logem města, zajišťuje chod skladu propagace a vede záznamy o množství a druhu tzv. dárkoviny; 

9.      realizuje FAM Tripy nebo PRESS Tripy;

10.  spolupracuje s regionálními i národními institucemi při rozvoji cestovního ruchu (Liberecký kraj, Euroregion Nisa, Turistický region Jizerské hory, partnerské město Žitava, CzechTourism apod.);

11.  tvoří tematické průvodcovské okruhy po městě a zprostředkovává průvodcovské služby po Liberci, zajišťuje tuto službu při prohlídkách turisticky zajímavých budov v majetku města, zejména radnice;

12.  zajišťuje provoz v městském informačním centru, včetně zajištění komplexního poskytování informací o turistických zajímavostech, kulturních a sportovních akcích v Liberci a okolí v jazyce českém, německém a anglickém;

13.  shromažďuje a poskytuje komplexní informace, které se týkají cestovního ruchu v Liberci, produktů cestovního ruchu a souvisejících skutečností;

14.  prodává turistické mapy, cyklomapy, průvodce, brožury, knihypohledy, odbornou literaturu vázající se k městu Liberec, propagační předměty města Liberec a materiály s přehledy akcí na Liberecku;

15. je certifikovanou prodejnou Regionální produkt Jizerské hory 

16.  prodává vstupenky na kulturní a sportovní akce v Liberci a okolí (na základě sepsaných smluv), a dále prodává vstupenky v rámci městského rezervačního systému;

17.  spolupracuje při poskytování turistických informací s ostatními informačními centry Libereckého kraje a Euroregionu Neisse – Nisa – Nysa;

18.  podílí se na zkvalitňování služeb městského informačního centra prostřednictvím systému řízení kvality („Q“);

19.  vytváří databázi fotografií za účelem propagace města v oblasti cestovního ruchu;

20.  podílí se na návrhu a tvorbě propagačních, informačních systémů, včetně městského informačního mobiliáře a propagačních zařízení (infotabule, vitríny, billboardy);

21.  sbírá aktuální informace, pravidelně plní sdílený kalendář akcí datového skladu Libereckého kraje, připravuje ve spolupráci s Turistickým regionem Jizerské hory sezonní přehledy pro občany města a turisty;

22.  spolupracuje s ubytovateli a ostatními komerčními subjekty cestovního ruchu ve městě;

23.  plní roli regionální filmové kanceláře, propaguje lokace vhodné pro natáčení, komunikuje s lokačními a dalšími agenturami. Ve spolupráci odbory magistrátu připravuje smluvní dokumenty (zejména pronájem prostor v majetku města) a další podklady pro natáčení filmů;

24.  pravidelně aktualizuje a rozšiřuje turistický portál (webové stránky informačního centra) www.visitliberec.eu ve čtyřech jazycích a obsah facebookového profilu www.facebook.com/visitliberec.

25.  aktivně vystupuje i na dalších sociálních sítích za účelem propagace města;

26.  realizuje tematické prohlídky radnice a dalších míst pro propagaci Liberce jako filmového města;

27.  organizuje moderní presstripy pro nové cílové skupiny (sociální sítě), vč. pořádání instatripů, presstripů pro bloggery, youtubery apod.

 

B) Přenesená působnost

Nevykonává

Nastavení cookies