15.04.2021
Jana Kodymová DiS.

Město hledá náhradní prostory pro úředníky z URANU

Město Liberec zahájí v letošním roce rekonstrukci budovy Uran vedle současného autobusového nádraží.

V přízemí Uranu umístíme zázemí našeho autobusového terminálu. Zároveň počítáme s odstraněním starých nevzhledných buněk stávajícího autobusového nádraží,“ popisuje primátor Liberce Jaroslav Zámečník.

Ve druhé etapě pak město začne připravovat v prostoru stávajícího autobusového nádraží kapacitní parkovací dům, v té třetí etapě by potom mělo dojít k vybudování přestupního terminálu v prostorách hlavního nádraží. „V tomto případě se jedná o investici Libereckého kraje, na níž ale budeme spolupracovat,“ dodává primátor města Liberec Jaroslav Zámečník.

Po dobu rekonstrukce budovy Uran je potřeba umístit odbory, které tady sídlí,  a také zázemí Městské policie Liberec do náhradních prostor. Ideální pro občany by bylo místo v centru města, poblíž městské hromadné dopravy nebo s možností parkování a také v blízkosti dalších pracovišť libereckého magistrátu.

 „Prostory, které hledáme, musí splňovat několik důležitých požadavků. Umístit do nich potřebujeme minimálně 36 kanceláří, prostory pro spisovny a další nutné zázemí. Dalšími podmínkami nutnými pro provoz úřadu je například i zajištění bezbariérového přístupu. Nabízené prostory navíc musí ležet na Metropolitní optické síti nebo v její těsné blízkosti tak, abychom dokázali zajistit veškerou potřebnou agendu pro občany v kvalitě, na kterou byli doposud zvyklí,“ říká tajemník magistrátu Martin Čech.

Výzva k podání nabídek na zajištění náhradních nájemních prostor pro zajištění činností Magistrátu města Liberec  je uveřejněna na úřední desce statutárního města. Předpokládané zahájení nájmu je podzim 2021. Nabídky mohou zájemci zasílat do 14. května, prostřednictvím datové schránky (ID datové schránky 7c6by6u) nebo poštou na adresu nám. Dr. E. Beneše 1/1, 460 59 Liberec 1, vždy k rukám tajemníka Magistrátu města Liberec.

 

 

Nastavení cookies